Jakub Adamski
dyrektor, Departament Współpracy Rzecznika Praw Pacjenta
Ekspert systemu ochrony zdrowia, adwokat i manager z wieloletnim doświadczeniem w administracji publicznej i doradztwie. Specjalizuje się w finansowaniu świadczeń opieki zdrowotnej,
w tym refundacji leków i wyrobów medycznych. Dyrektor Departamentu Współpracy w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta - zaangażowany we wdrażanie rozwiązań wspierających i prowadzących pacjenta w systemie ochrony zdrowia.
Bierze udział w sesjach:
-
Co dziś oznacza pacjentocentryzm?
Co zrobić, by filozofia pacjentocentryzmu była realna do wdrożenia? Jak powinna wyglądać komunikacja na linii lekarz-pacjent? Holistyczne podejście do pacjenta
Co dziś oznacza pacjentocentryzm?
- Jakub Adamski - dyrektor, Departament Współpracy Rzecznika Praw Pacjenta
- Aneta Grzegorzewska - dyrektor ds. korporacyjnych i relacji zewnętrznych, Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.
- Magdalena Kołodziej - prezes zarządu, Fundacja My Pacjenci
- Maria Nowina Konopka - prof. UJ, kierownik, Zakład Nowych Mediów, Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
- Joanna Kubicka - Poradnia Profilaktyczno-Lecznicza, SPZOZ Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie
- Agnieszka Leszczyńska - dyrektor generalna, prezes zarządu, Angelini Pharma Polska