
Agnieszka Leszczyńska
dyrektor generalna, prezes zarządu
Angelini Pharma Polska
Z Angelini Pharma, międzynarodową firmą farmaceutyczną należącą do Grupy Angelini Industries, związana od dziesięciu lat, od czterech kieruje jej biznesem w Polsce. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu złożonymi portfelami marek z sektora farmaceutycznego. Swoja managerską drogę w tej branży rozpoczęła w Polfarmex S.A. kierując marketingiem i sprzedażą produktów OTC. Wcześniej w Pernod Ricard Wyborowa S.A. odpowiadała za działania marketingowe flagowej marki Wyborowa na kilkudziesięciu rynkach eksportowych.
W biznesie stawia na nowoczesne technologie, a dwa kluczowe dla niej słowa to digitalizacja i efektywność, co w rezultacie przekłada się na dynamiczny rozwój i rentowność zarządzanych przez nią marek. Jak sama przyznaje, najlepiej czuje się w farmacji. Nie bez powodu to właśnie Angelini Pharma Polska jest niekwestionowanym liderem w dziedzinie psychiatrii zdobywając cenione na rynku nagrody za wprowadzanie na rynek przełomowych terapii, a aspiracją firmy jest zajęcie pozycji europejskiego lidera innowacji.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Paderborn University w Niemczech. Prywatnie pasjonatka jazdy konnej aktywnie działająca na rzecz adopcji porzucanych zwierząt.
Bierze udział w sesjach:
-
Polityka lekowa
Podsumowanie aktualnej sytuacji lekowej w Polsce. Wyzwania i rekomendacje dla nowego rządu.
Polityka lekowa
- Michał Byliniak - dyrektor generalny, Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA
- Luiza Jakubiak - redaktorka prowadząca, dział Farmacja, RynekZdrowia.pl
- Krzysztof Kopeć - prezes, Krajowi Producenci Leków, wiceprezydent, Konfederacja Lewiatan, członek zarządu, Mediciens for Europe
- Agnieszka Leszczyńska - dyrektor generalna, prezes zarządu, Angelini Pharma Polska
- Maciej Miłkowski - podsekretarz stanu, Ministerstwo Zdrowia
- Radosław Sierpiński - prezes, Agencja Badań Medycznych
- Paweł Trawkowski - general manager, Gilead Sciences Poland
-
Co dziś oznacza pacjentocentryzm?
Co zrobić, by filozofia pacjentocentryzmu była realna do wdrożenia? Jak powinna wyglądać komunikacja na linii lekarz-pacjent? Holistyczne podejście do pacjenta
Co dziś oznacza pacjentocentryzm?
- Jakub Adamski - dyrektor, Departament Współpracy, Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
- Aneta Grzegorzewska - dyrektor ds. korporacyjnych i relacji zewnętrznych, Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.
- Magdalena Kołodziej - prezes zarządu, Fundacja MY Pacjenci
- Maria Nowina Konopka - prof. UJ, kierownik, Zakład Nowych Mediów, Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
- Joanna Kubicka - Poradnia Profilaktyczno-Lecznicza, SPZOZ Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie
- Agnieszka Leszczyńska - dyrektor generalna, prezes zarządu, Angelini Pharma Polska