Agnieszka Leszczyńska
dyrektor generalna, prezes zarządu
Angelini Pharma Polska
Agnieszka Leszczyńska pełni funkcję Prezesa w Angelini Pharma Polska, polskim oddziale włoskiej firmy farmaceutycznej, do którego dołączyła w 2019 roku. Jako Członek Zarządu odpowiada za obszar People&Culture. Wcześniej zajmowała analogiczne stanowiska w BMW Group oraz Astra Zeneca, zarządzając procesami HR kilkusetosobowych zespołów. Pełniła także funkcje regionalne w Philips Healthcare CEE oraz Triumph International CEEMEA.
Poza blisko 20-letnią aktywnością w zarządzaniu HR na różnych szczeblach i w różnych sektorach, chętnie wspiera organizacje pozarządowe doradzając w zakresie zarządzania.
Motywują ją zarówno potrzeba kreowania pozytywnych zmian, jak i chęć wspierania pracowników
w osiąganiu celów: tych zawodowych i tych wykraczających poza sferę biznesową.
Głęboko wierzy, że w nowoczesnej gospodarce szacunek, otwarta dyskusja i troska o zapewnienie psychicznego komfortu są podstawą do osiągnięcia trwałej przewagi konkurencyjnej.
Będąc coachem z certyfikatem zarządzania kryzysowego poświęca czas na budowanie w biznesie świadomości wagi dobrostanu psychicznego pracowników oraz jego wpływu na wyniki przedsiębiorstw. Szczególną uwagę poświęca przy tym zrozumieniu i przeciwdziałaniu zjawisku wypalenia zawodowego. Jej pozazawodową pasją jest zoopsychologia i walka o prawa zwierząt.
Bierze udział w sesjach:
-
Polityka lekowa
Podsumowanie aktualnej sytuacji lekowej w Polsce. Wyzwania i rekomendacje dla nowego rządu.
Polityka lekowa
- Michał Byliniak - dyrektor generalny, Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA
- Luiza Jakubiak - redaktorka prowadząca, dział Farmacja, Rynek Zdrowia
- Krzysztof Kopeć - prezes zarządu, Polski Związek Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego – Krajowi Producenci Leków, wiceprezydent, Konfederacja Lewiatan, członek zarządu, Medicines for Europe
- Agnieszka Leszczyńska - dyrektor generalna, prezes zarządu, Angelini Pharma Polska
- Maciej Miłkowski - podsekretarz stanu, Ministerstwo Zdrowia
- Radosław Sierpiński - prezes, Agencja Badań Medycznych
- Paweł Trawkowski - general manager, Gilead Sciences Poland
-
Co dziś oznacza pacjentocentryzm?
Co zrobić, by filozofia pacjentocentryzmu była realna do wdrożenia? Jak powinna wyglądać komunikacja na linii lekarz-pacjent? Holistyczne podejście do pacjenta
Co dziś oznacza pacjentocentryzm?
- Jakub Adamski - dyrektor, Departament Współpracy Rzecznika Praw Pacjenta
- Aneta Grzegorzewska - dyrektor ds. korporacyjnych i relacji zewnętrznych, Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.
- Magdalena Kołodziej - prezes zarządu, Fundacja My Pacjenci
- Maria Nowina Konopka - prof. UJ, kierownik, Zakład Nowych Mediów, Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
- Joanna Kubicka - Poradnia Profilaktyczno-Lecznicza, SPZOZ Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie
- Agnieszka Leszczyńska - dyrektor generalna, prezes zarządu, Angelini Pharma Polska