Forum Rynku Zdrowia Forum Rynku Zdrowia

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N P R S T W Z
Ryszard Gellert

prof. Ryszard Gellert

dyrektor, Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego (CMKP), konsultant krajowy w dziedzinie nefrologii, kierownik, Klinika Nefrologii, Chorób Wewnętrznych i Medycyny Rodzinnej CMKP, ordynator, II Oddział Chorób Wewnętrznych z Pododdziałem Nefrologicznym, Szpital Bielański im. ks. Jerzego Popiełuszki

Studia na Wydziale Lekarskim AM w Warszawie.

1978 – 1996 i 1998 – 2005 Akademia Medyczna w Warszawie – Klinika Chorób Wewnętrznych i Nefrologii (wcześniej I Klinika Chorób Wewnętrznych).

2005- 2006 Akademia Medyczna w Warszawie – Klinika Chorób Wewnętrznych i Nefrologii Zakład Opieki Zdrowotnej.

1996-1998 Dyrektor ERA-EDTA Renal Registry, Londyn, Wielka Brytania.

Od 2006 do dziś - Kierownik Kliniki Nefrologii i Chorób Wewnętrznych CMKP.

Od 2005 r. do 2007 r. p.o. Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa Szpitala Bielańskiego im. Ks. J. Popiełuszki w Warszawie.

W 2013 r. powołany na stanowisko Pełnomocnika Dyrektora CMKP ds. koordynacji kształcenia podyplomowego, a od 2014 wybrany przez Radę Naukową na Kierownika Studium Kliniczno-Dydaktycznego CMKP.

Od 1 września 2016 Dyrektor CMKP.

W dniu 15 października 2016 r. powołany przez Ministra Zdrowia na konsultanta krajowego w dziedzinie nefrologii.

Członek Rady Naukowej Instytutu Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej im. Macieja Nałęcza Polskiej Akademii Nauk.

Członek Rady Naukowej Głównej Biblioteki Lekarskiej.

Od 06.2022 r. Prezes Federacji Polskich Towarzystw Medycznych.

Bierze udział w sesjach:

  • Kształcenie kadr medycznych w Polsce

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Kształcenie kadr medycznych w Polsce

    • Przed- i podyplomowa edukacja profesjonalistów medycznych – zmiany wdrożone, postulowane i planowane. Czy wszystko musi robić lekarz?
    • Ocena przebiegu kształcenia specjalizacyjnego – perspektywa rezydentów, kierowników specjalizacji i CMKP
    • O czym mówi ranking miejsc specjalizacyjnych?
    • Studenci VI roku asystentami nauczyciela akademickiego?
    • Kształcenie przyszłych lekarzy na uczelniach niemedycznych – wnioski z dotychczasowych doświadczeń
POWRÓT